Auteur Topic: probleem Showboat  (gelezen 1307 keer)

Offline Pocahontas

probleem Showboat
« Gepost op: 06/08/08 08, 2008, 22:46:58 pm »
Ik kan helaas het muziekhuis niet meer inkomen,hebben hier meer mensen last van?als ik er in ga dan springt er direct een venster in beeld die mijn verbinding op offline stelt en verbinding probeert te maken met een andere server(waar ik laatst ook al last van had... nu weet ik waar het weg komt)...ik zal morgen een printscreen maken.ik maak dan weer verbinding door in mn webbrowser weer offlinewerken uit te vinken want dat is dus wat die doet ofline zetten en dan verbinding willen maken met andere server dan mijn eigen.echt heel vreemd dit!

Is er iets met mijn modaccount aan de hand ik heb er verder nergens anders op internet last van alleen in het muziekhuis... :(

morgen dus uitgebreide printscreens zodat dit verhaal wat duidelijker wordt,ik ga nu eerst mn bed in.
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd !!!

Online Lowlands

Re: probleem muziekhuis!
« Reactie #1 Gepost op: 06/08/08 08, 2008, 22:48:02 pm »
Ik denk dat je beter even een grondige virusscan kan doen!
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

peer

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 00:04:54 am »
Ik heb geen probleem. Ik kan het muziekhuis rustig openen :)

Offline Pocahontas

« Reactie #3 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 11:08:54 am »
Denk dat ik zo inderdaad de scanner er even grondig overheen ga halen en de tempmap even goed leeghalen.Eens kijken of dit het probleem oplost.

Zal ook eens inloggen met het account van gothicgirl en kijken of er met dat account ook hetzelfde probleem is.

gothicgirl

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 11:13:28 am »
Ja,ook met dit account is er hetzelfde probleem ,als ik in het musiekhuis kom dan direct die inbelverbinding >:( dan zal er iets in mijn pc zitten dat niet tof is.

Offline geje

« Reactie #5 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 11:16:40 am »
succes
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Offline Pocahontas

« Reactie #6 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 12:59:09 pm »
Probleem gevonden én opgelost gelukkig,het was geen virus,maar wel een verkeerde verbinding die nog bij mn netwerkverbindingen(apparaatbeheer) stond die verwijderd en klaar is poca!er begon ineens een lampje te branden bij mij dat het daar wel eens aan kon liggen aangezien ik daar vorige week mee bezig ben geweest.
Citaat
gisteren bij mijn zusje gelogeerd was heel gezellig,bij thuiskomst vandaag gelijk met de pc aan de slag internetverbinding was verbroken....modem lampjes branden niet allemaal...daarna deed de verbinding op de pc zelf het niet moest weer opnieuw ingesteld worden,na een hoop gedoe en paar uurtjes verder alles weer zelf aan de praat gekregen gelukkig.Wat dat nou geweest is...?het begon gelijk met opstarten met een herstelscherm van windows vreemd gedoe hoor!En vond ik een onbekende verbinding die ik eraf heb moeten gooien,die bleek mijn huidige verbinding dus te blokkeren.
verbinding had ik wel verbroken maar nog niet verwijderd en dat heb ik nu wel gedaan.
Dus kan weer bezig in het muziekhuis  :yeahh

Offline geje

« Reactie #7 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 14:08:16 pm »
ik zag het  ;D
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Online Lowlands

« Reactie #8 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 20:15:11 pm »
Ok,we hadden je anders gemist...... ;D
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Offline Pocahontas

« Reactie #9 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 20:54:49 pm »
 :D zal weer wat actiever worden,anders vervelen jullie je straks nog. ;D