Auteur Topic: probleem Showboat  (gelezen 1310 keer)

Online Lowlands

Re: probleem muziekhuis!
« Reactie #10 Gepost op: 06/09/08 09, 2008, 21:35:52 pm »
Vervelen?Hoezo? :bonk
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Offline Pocahontas

Re:probleem muziekhuis!
« Reactie #11 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 21:50:30 pm »
Ik weet niet of anderen er ook last van hebben,maar als ik wat copy/paste in Showboat dan gaat er van alles mis.De zijbalkjes gaan heel snel bewegen als ik wat wil aanpassen.wil ik wat selecteren en knippen dan neemt ie het hele bericht ipv een klein stukje....zet ik een klik met mn muis midden dan komt ie bovenaan en ga zo maar door word er inmiddels niet goed van!!!Eerste bericht gaat nog wel redelijk goed,maar het tweede bericht dan begint het gesodemieter.Oja,en bij de avatars zie ik ook kruisjes staan daar bij de www,dacht meld het ergelijk even bij. :)
Dit is al een paar weken zo,en kon daarom ook bij sommige berichten de koppen niet vet maken of heb maar een paar berichtjes gedaan ipv meer omdat het gewoonweg niet meer lukte om meer in een post te plakken.Vandaar ook een nieuw topic omdat ik hoopte dat de "bug"er misschien uit zou zijn en het aan het topic lag,maar dat heeft niet echt geholpen.

Aan mijn muis ligt het niet want in andere berichten kan ik kopieeren, knippen en plakken wat ik wil.

Aladin wil jij eens kijken daar of je wat kan vinden?
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd !!!

Offline Diedel

« Reactie #12 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 21:54:57 pm »
ik heb dat ook!  :help

Offline Pocahontas

« Reactie #13 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 21:57:51 pm »
Bij het hele forum?

Offline Diedel

« Reactie #14 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 22:02:56 pm »
ik heb zojuist iets in de moppentrommel geplaatst.
ik wilde iets veranderen in de tekst, maar dan springt alles omhoog en de cursor zie ik niet meer.
ook tekst verwijderen, gaat niet.
ik heb t idee, dat t alleen bij gekopieerde dingen is, want dit stukje kan ik zo typen en eventueel  "bewerken". 

femke98

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 22:04:49 pm »
Ik heb nergens last van, kan alles doen, knippen, plakken en kopieƫren.

Offline Pocahontas

« Reactie #16 Gepost op: 08/13/09 13, 2009, 22:53:16 pm »
Ook meerdere gekopieerde berichten in een post?want daar gaat het bij mij mis bij het tweede gekopieerde bericht in een post,zodra ik die erachter plak,gaat ie flippen hahahaha.

Offline Diedel

« Reactie #17 Gepost op: 08/14/09 14, 2009, 15:31:57 pm »
uh...niet aan t begin van een stukje dat gekopieerd is, maar ergens halverwege, misschien niet al te grote stukken in 1 posting plaatsen?

Offline Pocahontas

« Reactie #18 Gepost op: 08/14/09 14, 2009, 16:33:31 pm »
Zie ook dat er een aantal berichten missen in de Showboat.Er gaat soms iets niet helemaal goed geloof ik.

Offline Aladin

« Reactie #19 Gepost op: 08/14/09 14, 2009, 17:06:41 pm »
Wat bedoel je met zijbalk, de schuif om te scrollen of de gadget van Vista?

De handelingen als beschreven vergen geheugen.
Voor Vista werkt minimaal 4gb lekker en voor XP vanaf 1Gb (met een kwart hier van is het te draaien maar daar is alles mee gezegd)
Gaat het direkt al fout of als de computer al even gebruikt wordt?
Voor windows is het soms handig een geheugen manager te installeren die regelmatig het gebruikte maar niet weer vrijgegeven geheugen terug bruikbaar maakt.
Zit je al beperkt in het geheugen, zo'n manager vraagt ook wel weer wat natuurlijk al is het weinig.