Auteur Topic: Reorganisatie  (gelezen 2858 keer)

Offline Aladin

Reorganisatie
« Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:02:01 pm »
ja mooi woord he, net echt of wat belangrijks  :yeahh

anyway, we gaan wat veranderen inzake de moderators.
Zoals extec weet al bijna een jaar dat hij moderator af zou worden maar ik had het nog even op z'n beloop gelaten.
Leek we eerst wel leuk voor Hero maar of hij het in de gaten had weet ik niet maar gelijk zag je bijna geen fotoos meer van hem.
We zijn ook wat te klein geworden ondertussen om nog wat leuke foto onderwerpen te gaan doen.
Hebben er 2 even weinig animo valt het al dood immers, tis niet anders.
Jonne zit in een nieuwe levensfase en Diedel en Poca zijn het enigzins vergeten lijkt het.

femke98

• Gast
Re: Reorganisatie
« Reactie #1 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:07:46 pm »
Na dit gelezen te hebben, lees ik niet wat er nu gaat veranderen!! Vegeteren te melen?? :-) :-)

Offline Aladin

« Reactie #2 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:22:59 pm »
Dat is nog niet helemaal duidelijk en zeker

Offline geje

« Reactie #3 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:35:41 pm »
ik ben even de naam van de persoon kwijt, een jaar of drie-vier kwam er hier eentje van een ander forum de relnicht uithangen. op dat moment is het belangrijk dat je er even dicht op zit om een bericht te verwijderen. maar anders valt hier weinig te modereren, er is in een of ander topic wel eens een stevige discussie, maar er zijn hier geen moddergooiers.
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Offline Aladin

« Reactie #4 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:51:02 pm »
Dondersteen.
Hij viel andere leden aan over hun geschoktheid inzake het plots overlijden van "Eefke"
Ze was hier ook anders dan op wat andere forums aanwezig en een gewaardeerd lid.

femke98

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 17:56:16 pm »
Misschien kan je die nu al moderator zijn, meer onderdelen geven. Ik noem maar wat.
Ik hoop wel dat we blijven bestaan, want ondanks dat het hier soms stil is, zou ik het niet willen missen. Klinkt best gek misschien, maar toch is het zo.

Maar eh............Heb je Hero wel normaal gevraagd?  Kan zijn dat hij het heeft gemist, je subtiele uitspraken hierover, of dat hij ze niet heeft begrepen. Zou kunnen toch?

Offline Aladin

« Reactie #6 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 18:39:50 pm »
Nee niet gevraagd. Toen ik het idee kreeg besloot hij minder fotoos te plaatsen  :-)
En inmiddels gebeurd er helemaal maar weinig buiten het ene topic.

We doen hier ook aan moderator oude stempel en niet enkel corrigeren medegebruikers zoals op een bepaald linux forum  :fluiten:
ideeën, polls, wedstrijdjes zijn enkele kerntaken. (ja ik weet, zonder animo gaat dat lastig en lastiger en tis zeker geen verwijt maar een constatering dat het allemaal wat stagneert)

Jonne was actief met de spellen, Diedel met gedichten, Poca kwam met nieuwtjes uit de sterrenwereld, en Extec kwam met fotoreportages en nodigde uit om ook te plaatsen.
Lijkt er op dat enkel Wilma(yeswvm) haar toko nog dagelijks beheert en met leuke insteken aan de gang houdt.
Laat dat nu ook de enige zijn die dacht dat ze het niet aan zou kunnen en er tegen op zag  :-)

femke98

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 19:12:38 pm »
Ja, die laatste zin! Dat is vaak zo, men denkt het niet te kunnen, maar oh wee als ze er eenmaal mee bezig zijn.

En ik...............tja mijn afdeling is helemaal niets om te modderen.  Ben werkeloos wat dat aangaat!  :-) :-)

Misschien maar eens wat ideeën opperen? Of eh....de mods eens aansporen tot.............

ik roep ook maar wat hoor! Zou het zo zonde vinden als het zou verdwijnen of als jij daar ook maar 1x over zou nadenken!!

Offline Pocahontas

« Reactie #8 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 20:43:23 pm »
Ben wel iedere dag aanwezig,maar inderdaad het up to date houden van de showboat schiet er vaak bij in....

Soms heb ik slechte dagen en post ik weinig,maar op goede dagen kan ik het wel weer gaan oppakken,goed idee!

Denk dat Hero wel een goede kandidaat is voor het foto gedeelte,weet niet hoe actief hij nog is met fotografie op het moment.

Bij mij heeft het iig heel lang stil gelegen,en eenmaal weer opgepakt van de week......heb dr nu nog last van.
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd !!!

Online Lowlands

« Reactie #9 Gepost op: 01/02/12 02, 2012, 22:32:15 pm »
Nee,collegaposters,ik zou dit forum ook heel erg missen!(kijk maar naar de hoeveelheid die ik hier gedaan heb! :-) )
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.