Auteur Topic: verhuizing?  (gelezen 1511 keer)

Offline geje

Re: verhuizing?
« Reactie #10 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 17:46:21 pm »
die heb je verdiend  :patricksbeer
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Offline Aladin

« Reactie #11 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 17:58:03 pm »
Thanks. Twas wel even stressen soms met al die foutmeldingen en uiteindelijk maar via een andere manier stuk voor stuk er in geplakt.
Ondertussen verdween de oude site al. Ja twas ook alweer paar jaar geleden dat ik met die databases bezig was. Tis allemaal vrij probleemloos in gebruik geworden tegenwoordig dus je kijkt er steeds minder naar om en vergeet dan steeds vaker backup te maken  :-X

Offline Aladin

« Reactie #12 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 18:04:13 pm »
Krijg nu het geld van 2017 "terug" en daarmee krijgt deze site een upgrade. Gaat naar ssd opslag ipv HD (oeps weer een verhuizing maar dan bij de provider) en veel ruimere opslag voor foto's.

In de database kwam een paar honderd keer de naam reallin voor dus in totaal laten vervangen door guzzioot maar zoals in de eerste post hier al was het ook daar veranderd. Zal op meer plaatsen in het forum voorkomen want niet alles was adressering maar ja ben ook wel lui aangelegd he om niet alle 537 verwijzingen te controleren :-)

Offline Aladin

« Reactie #13 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 18:23:14 pm »
Beste Klant,

Je onlangs aangevraagde upgrade voor guzzioot.nl naar Premium Webhosting is vanaf nu actief op onze server.

- SSD
Het Premium Webhosting pakket is voorzien van SSD (Solid State Drive) webspace voor een hogere laadsnelheid van je website. Hiervoor hebben we speciale servers ingericht. We gaan je website binnenkort naar een van deze nieuwe servers verplaatsen, je ontvangt van ons een bericht wanneer we dit gaan uitvoeren.

- SSL
SSL is direct te activeren om de verbinding tussen de computer van je bezoeker en de website te versleutelen. Ga naar je domeinnaam op het controlpanel en klik op "SSL Support". Je ontvangt van ons een email zodra het SSL certificaat is geactiveerd.

Stel je website in voor het gebruik van SSL

Wordpress: http://h2g.cc/VAo1wd
Magento: http://h2g.cc/KcECY3
Joomla: http://h2g.cc/BDQk7T
Drupal: http://h2g.cc/CJ7ZQN

Met vriendelijke groet,
Hosting2GO Helpdesk

Offline Aladin

« Reactie #14 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 18:24:24 pm »
SSL weet ik niet of daar extra voor betaald moet worden. Dus dat eens rustig bekijken eerst  ???

Versleutelen van data is maar onzinnig natuurlijk voor posten op een openbaar forum  ;)

Offline Aladin

« Reactie #15 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 18:48:22 pm »
Beste Koos,

Bedankt voor je reactie. Op jouw verzoek is het hostingpakket van reallin.nl teruggebracht naar een losse domeinnaam. Die stuurt de bezoekers vanaf dit moment standaard door naar hosting2go.nl.

De forwardlocatie kun je zelf eventueel aanpassen door met de bestelcode van het losse domein in te loggen in deze helpdesk. In het hoofdmenu ga je vervolgens naar het DNS-menu door te klikken op 'DNS Records beheren' onder 'Direct regelen'. In het DNS-menu kun je de aanwezige FWD-regel wijzigen en de gewenste doorstuurlocatie opgeven. De forwarding zal binnen uiterlijk een uur actief en werkend zijn.

De inloggegevens van het hostingpakket komen (met uitzondering van de bestelcode) door deze wijziging te vervallen. De kosten voor het hostingpakket ontvang je binnen 2 weken terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

Ik heb de Premium upgrade van guzzioot.nl meteen voor je uitgevoerd. Je ontvangt hier nog ee nbevestiging van via e-mail op guzzioot@gmail.com. De kosten voor het Premium Webhostingpakket nemen we in april mee met de automatische incasso voor het domein.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens je nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,
Nina Broersen
Hosting2GO Helpdesk

Offline Aladin

« Reactie #16 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 18:50:07 pm »
Dus zolang de domeinnaam www.reallin.nl nog actief is kan ik die laten doorverwijzen naar het forum  :fluiten:
Of dat veel zin heeft betwijfel ik maar beter naar iets dan niets zeg maar.

Online Lowlands

« Reactie #17 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 23:23:12 pm »
Dus zolang de domeinnaam www.reallin.nl nog actief is kan ik die laten doorverwijzen naar het forum  :fluiten:
Of dat veel zin heeft betwijfel ik maar beter naar iets dan niets zeg maar.
Die is dus helemaal niet meer actief!Je krijgt de website van de host te zien.. :(
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Offline geje

« Reactie #18 Gepost op: 02/14/17 14, 2017, 23:59:19 pm »
dus dubbeltje op eerste rang lukt niet
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Offline Toy

« Reactie #19 Gepost op: 02/15/17 15, 2017, 08:53:22 am »
We kunnen er iig weer op :)