Auteur Topic: Forum op de phone  (gelezen 1208 keer)

Online Lowlands

Re: Forum op de phone
« Reactie #10 Gepost op: 04/19/18 19, 2018, 17:26:18 pm »
Nee,je gooit twee dingen door elkaar.Als je klikt op ongelezen berichten of op nieuwe berichten zie je vaak niet alles wat nieuw of ongelezen is.En daarom wordt het leukjes onderwerp vaak niet gezien.Boven elk deel van de home pagina staan ongelezen berichten en je moet altijd daar ook op klikken om echt alles wat nieuw is te zien.Druk je alleen op Hallo Lowlands of jouw naam,dan zie je niet alles wat nieuw is.
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Offline Aladin

« Reactie #11 Gepost op: 04/21/18 21, 2018, 18:09:43 pm »
owh dat idee heb ik al jaren. kom ik wat tegen dat ik denk hee nooit gezien in nieuwe berichten.
Ligt niet aan het huidige zomerjurkje van de software dus.

Online Lowlands

« Reactie #12 Gepost op: 04/21/18 21, 2018, 20:42:54 pm »
O?Ok...Tja,dan is er weinig aan te doen..Al had ik bij het vorige forum niet dat idee..
Rustig aan!

Offline Aladin

« Reactie #13 Gepost op: 04/22/18 22, 2018, 10:55:23 am »
zag dat dan ook pas als ik een onderdeel open klikte dat er topics nog ongelezen waren.

Offline Pocahontas

« Reactie #14 Gepost op: 06/27/18 27, 2018, 15:24:39 pm »
Nou is het wel zo dat dit forum niet zo lekker op de phone gaat.Als je laatste berichten kiest zie je niet meteen de laatste berichten en moet je zelf op het laatste paginanummer klikken.En de pagina moet je dan naar beneden scrollen.Verder geen afbeelding er naast.
Zou wel een foto willen nemen,maar dat gaat dan zo moeilijk.Hoe krijg je in je telefoon een schermafdruk?Geen idee..Of moet je daar voor weer eerst een app downloaden
Printscreen met je mobiel,ligt aan het merk maar bij Samsung is het de home en aan/uit knop tegelijk indrukken en voila,komt dan in het mapje printscreens in de galerij.
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd !!!

Online Lowlands

« Reactie #15 Gepost op: 06/27/18 27, 2018, 17:05:19 pm »
 :o Ik heb helemaal geen mapje printscreens,alles gaat in het album,ook al maak ik een aparte map.
Toch geprobeerd,maar dan komt Google er in ene tussen!Als ik op het vierkantje druk en aan/uit.
Rustig aan!

Offline Aladin

« Reactie #16 Gepost op: 06/28/18 28, 2018, 11:05:27 am »
wanneer ik van bovenaan naar beneden veeg krijg ik een overzicht van opties als wifi, gps of zaklamp of data aanzetten en daarbij ook de optie voor een screenshot.
Die vind ik dan terug in de galerij in apart mapje.
android 5.1 nog trouwens. Kon die upgraden gelijk na aanschaf maar nooit aangedurfd :-)

Online Lowlands

« Reactie #17 Gepost op: 06/28/18 28, 2018, 14:38:15 pm »
Hij is net geupdated naar Android 8!
Als ik dat doe krijg ik helemaal aan het einde alleen maar te zien welke screenshot ik gemaakt heb,niet de mogelijkheid om een screenshot te maken.Of dat nou aan Android ligt of aan Sony zou ik niet weten.Heeft iemand anders ook Android 8?
Rustig aan!

Offline Pocahontas

« Reactie #18 Gepost op: 06/28/18 28, 2018, 15:54:41 pm »
Google anders een screenshot maken Sony en dan je type.Het kan nooit moeilijk zijn,en Android maakt dan zelf een mapje aan in de gallerij en anders indd gewoon in je gallerij terug te vinden.
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd !!!

Online Lowlands

« Reactie #19 Gepost op: 06/28/18 28, 2018, 20:27:44 pm »
Dat zal ik doen,maar veel haast heb ik er niet mee.Op de phone doe ik zo iets eigenlijk nooit..

Haha!Heel simpel:powerbutton indrukken en op screenshot maken drukken.Sjee nooit eigenlijk dat screenshot gezien. :-[
Rustig aan!