Auteur Topic: Forum op de phone  (gelezen 1207 keer)

Offline Aladin

Re: Forum op de phone
« Reactie #20 Gepost op: 06/29/18 29, 2018, 10:53:05 am »
gisteravond 51% geladen. Denk net eens kijken of dat bij mij ook zo gaat en ding alweer leeg  :0061-01
Had al veel verwijderd wat weinig gebruikt werd.

Online Lowlands

« Reactie #21 Gepost op: 06/29/18 29, 2018, 12:13:06 pm »
Nou dat werkt bij mij dus niet!Zo dra ik eentje op mijn phone heb weg gehaald zie ik hem in Thunderbird op mijn computer ook verdwijnen!! :0061-01
Misschien moet ik hier op mijn computer die synchronisatie ook verwijderen...
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Online Lowlands

« Reactie #22 Gepost op: 06/29/18 29, 2018, 12:19:00 pm »
Tja,hier staat iets van synchronisatie,maar dat houd ook in dat mijn berichten niet meer op mijn computer bewaard worden.. :cry
Wat zou er nou gebeuren als ik gewoon mijn email adres op de telefoon verwijder?Gaan dan alle berichten op mijn computer dan ook weg?? :help Want bij 600 + berichten neemt het al aardig wat Mb's in..
Rustig aan!

Offline Aladin

« Reactie #23 Gepost op: 06/30/18 30, 2018, 11:43:44 am »
ja ik begreep het ook al niet.
op server niveau kun je ook nog instellen wat te doen bij verwijderde berichten.
maar verschil tussen phone en computer zal dat niet zijn.

Krijg alleen prive email op de phone wat ik niet wil missen. Nieuwsbrieven en dergelijk allemaal op een ander adres(sen) wat alleen op de computer/laptop binnen komt.
Zou geen andere oplossing weten.

Je doet ook niets aan telefoon gegevens opslaan in de cloud dus zo zonder google account.

Online Lowlands

« Reactie #24 Gepost op: 06/30/18 30, 2018, 15:03:19 pm »
Nee,want die vertrouw ik ook niet met mijn prive gegevens..Zelfs Samsung televisies worden gebruikt om data te mijnen en te verkopen,dus prive gegevens,nee blijft lekker bij mij!
Rustig aan!