Auteur Topic: Geen geluid meer..  (gelezen 366 keer)

Online Lowlands

Geen geluid meer..
« Gepost op: 12/23/17 23, 2017, 22:56:41 pm »
Ik heb geen geluid meer van mijn computer! :( :( :(  Zo wel de Logitech versterker die op de computer aangesloten was als het geluidsgedeelte van mijn computer is in 1 keer kapot gegaan!!Hoe is het mogelijk? :0061-01 :0061-01 :cry
Heb de koptelefoon aansluiting van mijn smartphone als bron gebruikt op de versterker,en niks.Ik heb de koptelefoon op de computer geluidsuitgang gezet ennnnn ook niks,het is toch niet te geloven!

En nee,ligt niet aan een instelling in Linux Ubuntu,want in Windows doet hij het ook niet meer!
Rustig aan!
Ben ik zelf ook de hele dag druk mee.

Online Lowlands

Re: Geen geluid meer..
« Reactie #1 Gepost op: 12/24/17 24, 2017, 17:09:16 pm »
Nou de versterker doet het miraculeus weer,maar het moederbord geeft echt geen geluid meer.Nieuwe besteld,kan ik meteen Ubuntu 16.04 installeren en Windows 10,zo dat ik ook mijn navigatie kan updaten.
Klinkt niet eens zo gek die muziek van uit mijn telefoon naar de versterker.. ;D
Maar ja,al een nieuwe wasmachine en nou dit weer,en mijn vaatwasser doet het ook niet meer helemaal.Komt wel allemaal tegelijk.. :-X
Rustig aan!

Offline geje

« Reactie #2 Gepost op: 12/28/17 28, 2017, 11:26:35 am »
sterkte
deze voorbijganger op uw levensweg groet u

Online Lowlands

« Reactie #3 Gepost op: 12/28/17 28, 2017, 22:46:36 pm »
Al weer 400 euro bruto verdient,dus de schade valt mee! :yeahh
Rustig aan!

Offline Aladin

« Reactie #4 Gepost op: 12/29/17 29, 2017, 18:14:31 pm »
 ???

Online Lowlands

« Reactie #5 Gepost op: 12/29/17 29, 2017, 19:54:03 pm »
Ja,het moederbord,processor geheugen en koeler kostte 239 euro.Dus heb al weer meer verdiend dan dit alles kostte. :yeahh Moet weer BTW  door geven aan de Belasting,krijg meestal meer terug dan ik moet betalen,dus ook dat levert vaak zo'n 130 euro op..Kortom,gaat goed met mijn bedrijfje.. ;D

Gisteren 250 euro verdiend,morgen ga ik weer 150 euro verdienen,gaat eigenlijk alleen maar autokosten van af.
Rustig aan!

Online Lowlands

« Reactie #6 Gepost op: 12/31/17 31, 2017, 11:46:43 am »
En plotseling heb ik weer geluid!Geluidbestanden afspelen doet het weer,maar in Firefox zitten ze nog steeds te klagen dat ik pulse audio moet installeren om geluid te horen van Youtube films.In Chrome geen enkel probleem.Alleen audio afspelen van DVD gaat dan weer niet.
Is toch allemaal raar zonder dat er een update was.Kreeg wel een update voor Firefox,maar dat heeft niet geholpen. :-X
Rustig aan!